MOJ POSLOVNI PUT - Josipa Gospić, ORYX Rent a car

02 ožujka 2021


MOJ POSLOVNI PUT - Josipa Gospić, ORYX Rent a car

Naša kolegica Josipa Gospić ovaj mjesec slavi okruglu obljetnicu – čak 10 godina u tvrtki! Tim povodom smo joj postavili nekoliko pitanja!

Došla si u tvrtku kao studentica? Da li je ljubavi prema automobilima bilo i prije?

Ljubav prema prometu i svim oblicima prijevoza naslijedila sam od oca koji me od malena učio sve o automobilskim motorima. Stoga ne čudi da sam se još kao studentica zaposlila u tadašnjem AMC-u, a danas ORYX Rent a caru. Bila sam na zadnjoj godini već drugog fakulteta kad sam postala administratorica. Inače sam po struci inženjerka aeronautike i diplomirana inženjerka prometa. Deset godina kasnije, trenutno sam zamjenica direktora ORYX Rent a cara i voditeljica Odjela rezervacija i korisničke podrške.

Kakvi su bili počeci u rent a caru? 

Iskreno, u početku nisam točno ni znala svoj opis posla te sam bila „Katica za sve“, kako smo od milja znali reći, a uglavnom sam pomagala po odjelima i trčkarala s poštom i ugovorima. Na toj početnoj poziciji sam najviše naučila jer sam bila od početka uključena u sve dijelove posla te komunicirala s većinom odjela u grupaciji. O operativi centralnog ureda ORYX Rent a cara najviše sam pak naučila kada sam postala administratorica u uredu tadašnjeg direktora, a nedugo nakon toga i asistentica člana Uprave za najam vozila.



Promaknuća su se brzo izmjenjivala? 

Nakon godinu dana što sam bila asistentica, dobila sam priliku 2014. iskazati se kao voditeljica podrške u poslovanju, a već tri mjeseca nakon toga preuzela sam najosjetljiviji dio poslovanja ORYX Rent a cara, a to je Odjel rezervacija i korisničke podrške. Ubrzo potom preuzela sam i administrativni dio u ORYX Rent a caru. Sretna sam što sam napredovala korak po korak jer se tako dubinski razumije funkcioniranje tvrtke u kojoj se radi. Iako se moj današnji posao uvelike razlikuje od početaka, u svakom sam se trenutku jednako trudila i razvijala. Stoga ne može reći da sada radi više jer je uvijek radila puno.

Najveći izazov vođenja velikog tima ljudi? 

Radno mjesto voditeljice Odjela rezervacija u korisničke podrške bio je, i još uvijek jest, pravi izazov i gušt jer sam taj odjel imala priliku graditi, oblikovati i razvijati u smjeru u kojem sam mislila da bi trebao ići. To je centralni dio rent a cara koji na svakodnevnoj bazi stoji na raspolaganju klijentima na domaćem i stranom tržištu za rezervacije vozila, informacije, pritužbe, pohvale i cijene. Također, posao uključuje pregovaranje cijena i uvjeta poslovanja za što stalno treba pratiti trendove na tržištu da bi se sačuvala konkurentnost i kvalitetan odnos s kupcima koji se godinama gradio.

Tajna sreće tvojih kolega? 

Svakom poslu pristupam odgovorno i savjesno, no u slučaju kad vodiš cijeli tim, „težina“ posla se podigne na jednu višu i odgovorniju razinu. Cijenim tu odgovornost koju su mi dali, te se zahvaljujući dosadašnjem iskustvu s tim mogu bez problema nositi. Najveća obaveza mi je da su moji kolege zadovoljni i cijenjeni. Zato uvijek pazim da je svaki kotačić u našem stroju dobro podmazan i zna svoju ulogu. Dobra radna atmosfera i kvalitetni međuljudski odnosi su mi najvažniji, a kako smo svi perfekcionisti u duši, radna etika se jako cijeni.

Koja je velika prednost tvog posla naspram onih koje si prije radila? 

Često putujemo na razne lokacije naših poslovnica unutar Hrvatske, ali i na strane kongrese i sajmove u inozemstvu. Razmjena iskustva i proširivanje suradnje sa stranim partnerima jedna su od tajni dugotrajnog uspjeha i stabilnosti našeg ORYX Rent a cara, pa čak i u ovim nestabilnim vremenima.

Kako se ORYX Rent a car nosi s trenutnom COVID situacijom u svijetu?

Rekla bih svjetski! 😃 Da ne zvučim patetično ali ukratko: razvijamo se, učimo novim životnim okolnostima i uzimamo najbolje i najviše iz svake situacije. Tako je bilo i uvijek, no najbolje dolazi do izražaja u trenutnim okolnostima! Uz tako pametnu, sposobnu i (još uvijek) mladu ekipu sve je ostvarivo! Dosad sam naučila da jedina analiza koja je uvijek nepogrešiva je ona koja mjeri količinu uloženog rada, tako da su nama rezultati kao i uspješnost neupitni. Samo jako naprijed!

Što radiš u slobodno vrijeme?

Osim što poslovno putujem na obalu, privatno često posjećujem Zadar, iz kojeg sam rodom. Uz dobro posložene prioritete u životu nikad ne smiju patiti privatni i društveni život. Stoga svo svoje slobodno vrijeme posvećujem svojim bližnjima, prijateljima, a pogotovo bratu i sestri s kojima sam jako bliska.

Krilatica kojom se vodiš u životu?

Sve se može kad se hoće, i sve se može kad imaš cilj. To je izreka koju su moji roditelji usadili meni, bratu i sestri od rođenja i time se vodim cijeli život. Strpljivost, upornost i radišnost uvijek daju rezultate.


MOJ POSLOVNI PUT

2011. Administratorica u AMC Rent a caru Zubak Grupe

2012. Administratorica u uredu direktora Rent a cara

2013. Asistentica člana Uprave za djelatnost najma vozila

2014. Voditeljica podrške u poslovanju

2014. Voditeljica Odjela rezervacija i korisničke podrške u ORYX Rent a caru

2020. Zamjenica direktora ORYX Rent a cara