HRVOJE PACLIK: Posao sam dobio preko brzojava, a danas popravljam najjače Audi modele!

08 lipnja 2021


HRVOJE PACLIK: Posao sam dobio preko brzojava, a danas popravljam najjače Audi modele!

Hrvoje Paclik: Posao sam dobio preko brzojava, a danas popravljam najjače Audi modele!


Ljubav prema onom što radiš česta je floskula kojom se mnogi razbacuju, a rijetki uistinu žive. Zato smo posebno ponosni u svom timu imati Hrvoja Paclika, vrsnog automehatroničara koji se u Zubak Grupi zaposlio još prije 20 godina, kao šegrt, a nekidan je proslavio 17 godina zaposlenja. 

Kao protagonist mnogih naših snimanja, Hrvoje se podjednako ne boji kamere i biti u centru pozornosti, baš kao što se ne boji ući u žrvanj s najvećim RS i GTI zvjerkama.

Poslovno mu kroz ruke prolaze stotine Audija, no privatno je Hrvoje veliki zaljubljenik u – Volkswagen. 

Koji si prvi auto vozio? 

S 15 sam se po dvorištu vozio s Fićekom, koji mi je tada bio ogroman, brz i najnapredniji auto ikad. Naravno, tada je to i bio, donekle. Fićo je bio moj prvi auto, ali u VW sam se zaljubio sa 18 godina. Kad sam položio, dobio sam VW Polo G40, kojeg sam prodao i dan danas mi se plače što sam to napravio. Ali kao klinac nisam znao što imam. Sa 19, 20 godina kupio sam Golf 3, pa onda Golf 2. 

I kad je onda došao “deda“?

Prije otprilike 2 godine došao je novi Golf 2. Kažem „novi“ dosta uvjetno, jer je „deda“ iz 1988. godine. Sad sam napokon zadovoljan: imamo jedan obiteljski i jedan automobil meni za gušt, za kruzanje po gradu ili odlazak na posao.

Auto je, čujemo, dosta štedan. 

Uh, ne pitaj me ništa o tome. Ti auti su rupa bez dna, već sam radio na ovjesu, unaprijedio kočnice, stavio malo veće kotače, u pripremi je ugradnja danas dosta rijetkog motora od VW Corrado G60, nedavno sam ugradio i panoramski krov, tzv. "ragtop". Ima tu izdataka, ali ja na to gledam ovako: nisam pušač, ne izlazim, ne trošim, pa ako ne mogu za „dedu“ izdvojiti dodatnih 200, 300 kuna mjesečno, onda nek' ide sve k vragu! A sama vožnja s Golf 2 po Zagrebu je gušt, jer si odmah primijećen, ljudi se oduševe i postavljaju kojekakva pitanja.

Poslovno si poznat po zaljubljenosti u najjače Audi zvjerke, barem jednom tjedno obavljaš zamjenu mjenjača ili popravak motora. 

Istina, kad mi klijenti dođu na servis s autima od 100 i više tisuća eura, i žale se da čuju nekakav zvuk, dođe mi da se zamijenim s njima za svoju Golf dvojku, kojoj se neko lupanje neprestano čuje. Odmah shvate da voze svemirski brod.

Svoju karijeru u AutoZubaku počeo si još kao šegrt. Kako su se radni uvjeti mijenjali s godinama? 

Točno, svoju praksu sam obavio u Sesvetskom Kraljevcu, a nakon vojske se zaposlio u AutoZubak Sesvetama, u kojima i dan danas radim. Atmosfera na poslu je uvijek radna, mi u servisu smo svi više manje dugogodišnji kolege. Novi kolege se super prilagode, jer si svi stvarno uskačemo u pomoć i pomažemo.

Što se tiče radnih uvjeta, ni tu se ne mogu požaliti, na raspolaganju su nam uvijek svi specijalni alati, i za koju god me godinu pitate, uvijek smo imali vrhunsku opremu za to razdoblje. U AutoZubaku se non stop nešto nadograđuje, educira, unapređuje i nikad nije dosadno. Jako volim svoj posao, a prije nekoliko godina sam u kući nabasao i na brzojav kojim su me pozvali na razgovor za posao. Mislim da se malo tko može pohvaliti da su ga na posao primili putem – brzojava!


Koji ti je popravak ostao u sjećanju?

Ovako iz glave, moram reći da uživam u ugradnji većih turbina na Audi RS7. To nije popravak, to je gušt. To je zvjerka samo takva, a kad smo joj ubacili nove turbine, postala je kralj asfalta. Mislim da mi je to bio neki najveći popravak. Na tjednoj bazi volim kad me zapadne promjena mjenjača, što je poprilično težak i zahtjevan posao. Najkompliciranije mi je vjerojatno bilo slagati mjenjač na Audi R8, zato jer iziskuje puno sastavljanja i rastavljanja, a ne možeš isprobati dok ga ne izvedeš na cestu. A ako nešto pođe po krivu, moraš početi sve ispočetka. Zapravo, nema kompliciranih popravaka, samo manje zahtjevnih i više zahtjevnih. Ali volim svoj posao i sve mi je to u rok službe.  



KOLEGE O HRVOJU:

Hrvoje je uvijek vedar i spreman za slikanje i poziranje! (KATARINA MIHELIĆ)

Da su svi radnici u Hrvatskoj kao Paclik, Švicarska bi nam bila mala! (VEDRAN KOPČIĆ)

Drag, simpatičan, s njim se sve možeš dogovoriti, dečko u najboljim godinama, susretljiv, uvijek spreman pomoći, zna ama baš sve o autima, s guštom sve objasni. (NIKICA VLAHOVAC)

Lud za igricama s autima, koju god da pitam, Hrvoje ju je već isprobao, kupio ili već razmišlja o njoj! (IVAN LAMEŠIĆ)

Pedantan, marljiv, uvijek je tu kad zatreba pomoć! (MARIN PAŠALIĆ)

Odličan kolega, pristojan, smiren, vrhunski majstor i jako jako voli Playstation. (KREŠIMIR DOMITREK)